11 Kasım 2011 Cuma

Merhaba Blogosfer, Ben Geldim...



Akademik kariyer telaşı, İstanbul koşturması, sosyal çevre, hayat gailesi derken birdenbire kendimi yepyeni bir aşamanın içinde buldum. Ailemize katılacak (Eylül ayı itibari ile katılmış olan) yeni üyemiz hayata ve çevreme daha farklı bakmama neden oldu. Uzun zamandır farklı konularda blogları takip ediyordum, hazırlık sürecinde epeyce bilgi ve deneyim biriktirdim, sonra da faydam olur diye bende paylaşmaya karar verdim.  Dolayısı ile “Merhaba Blogosfer, Bu dünyaya ben de katıldım!” :) 

Yemeyi, gezmeyi, yeni şeyler görmeyi, yeni insanlar tanımayı, arkadaşları ile vakit geçirmeyi, okumayı – yazmayı, kendi eliyle birşeyler yapmayı, kahve ve çukulatayı, yaz meyvelerini ve dondurmayı, Denizi güneşi, parlak renkleri ve eğlenceli dokuları, Star Wars’u, Bilim Kurgu ve Polisiye herşeyi, Fantastik edebiyatı (hatta blogun adı kendi adımın Hobbit hali) seven biriyim. Umarım paylaşacaklarım hoşunuza gider... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder