11 Aralık 2011 Pazar

Yeni Yıl Öncesi Eminönü Manzaraları

IWI Noel Pazarı sayesinde yeni yıl havasına çok keyifli bir şekilde girmiştim, oradan devam ediyorum :) Hala aynı hava içinde yılbaşını bekliyorum. Sokaklar süslenip her yer ışıl ışıl oldukça keyfim daha da artıyor. 

Her yılbaşı öncesinde hem alışveriş yapmak hem de o renkli sokakların keyfini çıkarmak için mutlaka Eminönü ve Tahtakale'ye giderim. İstanbul'da her aradığınızı bulabileceğiniz en özel yer bu dar ve karmaşık sokaklardır herhalde :) Yılbaşı süsleri, evin diğer ihtiyaçları, kimi hediyeler, bol bol ıvır zıvır ve her zaman Kurukahveci Mehmet Efendi'den taze çekilmiş Türk Kahvesi alarak eve dönerim. Bu sene Eminönü turlarıma yeni bir durak daha eklendi: bebeğin ihtiyaçları için Mahmutpaşa'da ki Havuzlu Han. 

Bu seneki Tahtakale turum eve hızla dönme telaşından biraz kısa sürse de gayet verimliydi. Bebek için aldıklarımı başka bir postta paylaşacağım, ama yeni yıl için gözüme çarpanlar şöyle:

Bu şekerlere bayılıyorum! Çoklu satıldıkları için bir türlü alamadım, yeni yıla tatlı bir başlangıç için çok idealler :)    

Keçeden yapılma yılbaşı süsleri, kar taneleri ve çam ağaçları... Hem ev dekorasyonu hem de hediyeleri süslemek için kullanılabilir.  

Kocaman, ışıklı kar taneleri ^-^ 14 derecelik İstanbul yeni yılında birazcık kış ve kar çağrıştırmak için...

 Dore çam ağacı sadeliği ile gönlümü çeldi...

Boy boy, çeşit çeşit Noel Babalar :) İpe tırmanan pilli modelleri çok şirin :)

Diğer süsler ve hazır hediye paketleri... Paketlerin kendileri de en az içlerine konacak hediyeler kadar albenili...


Tahtakale'de mutfak gereçleri satan yerlere ve satılan herşeye bayılıyorum :) Bunlar yılbaşında yapmayı planladığım muffinlerim için aldığım malzemeler. Çam ağacı şeklindeki şeker hamurundan yapılma süsler inanılmaz şirinler. Denemeleri yaptım, çok güzel oldular, yeni yıl üretimlerimi de paylaşacağım. 

Ne diyim, eğer vaktiniz varsa bu aralar mutlaka Tahtakale taraflarına gidip günün keyfini çıkarın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder